Přejít k hlavnímu obsahu

Otázky a odpovědi

Problémy s TIŠTĚNým PŘEDPLATNým

Pro řešení dotazů a problémů ohledně doručování doporučujeme kontaktovat přímo SEND Předplatné, spol. s r.o.:

- zákaznická linka 225 985 225 (po–pá: 8 – 18.00 hod.).
- případně e-mailem chip@send.cz

Jak lze objednat tištěné předplatné?
Předplatné tištěného časopisu lze objednat on-line na http://send.cz/casopis/856/chip, kde si vyberete typ předplatného, případně dárek a vydání, od kterého předplatné začne, a vyplníte objednávkový formulář. V dalším kroku vyberete způsob úhrady a případně do komentáře vyplníte údaje, pro uznání slevy či akce. Platbu můžete provést okamžitě kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay nebo bankovním převodem. V tom případě obdržíte po zpracování objednávky e-mail s údaji pro provedení platby. Objednávku můžete realizovat i telefonicky na zákaznické lince distributora tisku na čísle 225 985 225 (pondělí – pátek: od 8.00 do 18.00 hodin) nebo e-mailem na chip@send.cz.

Kdy obdržím první číslo objednaného předplatného?
Záleží na tom, kdy jste si objednávku zadali a zda je první vybrané vydání předplatného již v distribuci. Pokud to tak je, můžete očekávat doručení prvního časopisu do tří dnů od připsání vaší úhrady na účet distributora. Tištěné časopisy jsou doručovány podle harmonogramu vydání, což je zpravidla s jednodenním předstihem, než se Chip objeví na stáncích.

Jakým způsobem probíhá doručování časopisů?
Časopisy jsou baleny do PE fólie (tmavý igelit) a odesílány jako tisková zásilka přes Českou poštu. Každé číslo vám tedy doručí poštovní doručovatel do vaší poštovní schránky s běžnou poštou.

Kdy a jak obdržím dárek, který je součástí předplatného?
Dárky jsou zpravidla odesílány samostatně a nezávisle na rozesílání časopisu. Odesílání probíhá až po obdržení úhrady předplatného a to maximálně do 4 týdnů (většinou však do 14 dnů) od zaplacení předplatného. Ve většině případů jsou dárky odesílané jako balík do ruky nebo doporučená zásilka přes Českou poštu.

Jak mám reklamovat nedoručení předplaceného časopisu?
Pokud časopis neobdržíte do dvou pracovních dnů po termínu odeslání, který najdete v harmonogramu vydání, můžete podat reklamaci. Zadat reklamaci z důvodu nedoručení, poničení nebo nekompletnosti konkrétního čísla lze po přihlášení do vašeho účtu na stránkách www.send.cz nebo zavoláním na zákaznickou linku distributora tisku 225 985 225 (po – pá: 8 – 18.00 hod.).

Jak se přihlásím do svého účtu u distributora SEND pro správu objednávky?
Přihlašovací formulář pro přístup do účtu najdete po kliknutí na tlačítko »Přihlásit se« v pravém horním rohu stránek www.send.cz . Pro přihlášení platí, že »Přístupové jméno« je vaše příjmení včetně diakritiky a velkého písmena na začátku (v případě firemních objednávek IČO). Do kolonky »heslo« zadejte předplatitelské číslo, které najdete na platebním předpisu pro úhradu předplatného – jedná se o specifický symbol. Předplatitelské číslo najdete také na každém igelitovém obalu doručeného časopisu. Přístupové údaje si můžete nechat zaslat i pomocí formuláře http://send.cz/index.php?action=forgot_passwd na vaši e-mailovou adresu. Ve svém účtu můžete upravovat své kontaktní údaje a doručovací adresu a stáhnout účetní daňový doklad za platbu předplatného v PDF, nahlásit reklamaci nedoručeného nebo poškozeného časopisu, případně obnovit nebo ukončit předplatné. Pokud se vám přihlášení nepodaří nebo si nejste jisti, neváhejte kontaktovat zákaznickou linku distributora tisku na čísle 225 985 225 (po – pá: 8 – 18.00 hod.).

Mohu předplatné někomu zaplatit jako dárek?
Ano. Při objednávce vyberte hned na začátku možnost »Darovat předplatné« nebo následně v běžném formuláři zadejte u položky způsob doručení »Na následující adresu obdarovaného«. První adresa je pak vaše, jakož to plátce, a druhá je pak doručovací, tedy adresa obdarovaného. Zároveň je možné stáhnout dárkový certifikát v PDF, který obdarovanému předáte. Pokud uvedete e-mail obdarovaného, můžete využít i službu eCard, kdy podle zadaného data distributor tisku odešle obdarovanému e-mail s informací o darovaném předplatném. Daňový doklad je dostupný v předplatitelském účtu plátce.

Jak lze změnit údaje obdarované osoby?
Obdarovaná osoba je u distributora tisku vedena odděleně v samostatném předplatitelském účtu s vlastním předplatitelským číslem (to je uvedeno i na igelitových foliích časopisů). Takže obdarovaná osoba se může přihlásit ke svému účtu na stránkách www.send.cz a měnit kontaktní údaje a doručovací adresu. Obdarovaná osoba nemá ve svém účtu dostupný daňový doklad. Ten je dostupný v předplatitelském účtu plátce. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince distributora tisku na čísle 225 985 225 (po – pá: 8 – 18.00 hod.).

Mohu věnovat předplatné v průběhu předplatného období?
Pokud v průběhu předplatného chcete věnovat své předplatné jiné osobě bez změny svých předplatitelských údajů, je to možné s využitím tzv. účtu obdarovaného (používá se v případě nákupu předplatného jako dárku). Tuto činnost lze však provést pouze manuálně pomocí operátora zákaznické linky distributora tisku na čísle 225 985 225 (po – pá: 8 – 18.00 hod.). Vysvětlete, že nechcete měnit údaje ve svém zákaznickém účtu, ale že chcete předplatné změnit na obdarovanou osobu. Operátor založí nový předplatitelský účet obdarované osoby s novou adresou a předplatné přiřadí k němu.

Jak si zajistím prodloužení předplatného?
Prodloužení předplatného probíhá částečně automaticky. Před koncem předplatného zákazník obdrží společně s předposledním časopisem podklady k úhradě předplatného na další období včetně předvyplněné poštovní složenky pro úhradu. Údaje ze složenky můžete použít pro úhradu bankovním převodem. Pokud není platba včas provedena na další období, je distribuce časopisu automaticky ukončena. U obnovy předplatného vedeného na obdarovanou osobu jsou informace s výzvou k platbě zasílány také s časopisem (nikoliv na původního plátce předplatného). V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince distributora tisku na čísle 225 985 225 (po – pá: 8 – 18.00 hod.)

Nárok na studentské předplatné
Studentské předplatné je možné nárokovat pouze po předložení potvrzení o studiu nebo karty ISIC, ITIC, ALIVE, SPHERE. Kopii karty nebo potvrzení o studiu nám prosím zašlete e-mailem na adresu chip@send.cz.

Nárok na školní předplatné
Školy a školská zařízení mají možnost objednávat předplatné Chipu za zvýhodněných podmínek, případně speciální licenci pro školy 1+15 (1 tištěný časopis + 15 digitálních licencí pro studenty). Při objednávce distributor tisku ověřuje oprávněnost pro získáni zvýhodněné ceny

 

Předchozí část článkuPokračování článku