Přejít k hlavnímu obsahu

Otázky a odpovědi

Co je to platební brána GoPay
Chip využívá platební bránu GoPay pro úhrady objednávek digitálního časopisu. Po zkompletování objednávky jste kliknutím na »Vytvořit objednávku« přesměrováni na platební bránu GoPay, kde je možné provést úhradu prostřednictvím platební karty. Pokud požadujete doklad o zaplacení přes bránu GoPay, najdete ho ve svém účtu pod položkou Správa plateb (předplatné). Použití platební brány GoPay pro úhrady objednávek digitálního časopisu je možný i za zahraničí. Přepočet na koruny se provede podle aktuálního kurzu.

ČASOVÉ OMEZENÍ PŘÍSTUPU K DIGITÁLNÍM ČASOPISŮM Pokud získáte přístup na příslušná vydání časopisů nákupem jednotlivých čísel, pomocí předplatného či kombinovaného předplatného, můžete si časopisy stáhnout kdykoliv. Můžete je libovolně opakovaně mazat a nahrávat, což je vhodné zejména u mobilních přístrojů s limitovaným úložným prostorem. Přístup k datům není nijak časově omezen ani ukončením předplatitelského období. Dostupná jsou trvale všechna čísla od roku 2012. Pro úplnost uvádíme, že na webu Chipu jsou zdarma dostupné ročníky 2006 – 2013 v textové podobě a PDF.

MINIMÁLNÍ TECHNICKÉ POŽADAVKY : Aplikace/čtečky jsou dostupné pro iPhone/iPad s iOS 9 a vyšším, mobily/tablety s OS Android 6 a vyšším, počítače s OS Windows 7 a vyšším, počítače Apple s macOS 10 a vyšším. Uživatelům OS Linux doporučujeme provozovat čtečku pro Windows pomocí prostředí Wine nebo číst digitální Chip na počítači v internetovém prohlížeči. Uživatelé XP a dalších OS mohou číst digitální Chip na počítači v internetovém prohlížeči.

AKTUALIZACE Aplikace Chip CZ pro iPhony/iPady a Android se aktualizují automaticky nebo je uživatel upozorněn. Čtečky Chip CZ pro Windows a macOS je nutné aktualizovat manuálně. Provozovatel na ně upozorní notifikacemi, e-mailem nebo na webových stránkách. Tyto desktopové aplikace využívají multimediální technologii Adobe AIR, která se do počítače instaluje současně se aplikací.

NOTIFIKACE Aplikace/čtečky Chip CZ mají zabudovanou funkci zasílání notifikací, která je využívána při publikování nových vydání, speciálních akcích nebo při důležitých aktualizacích. Doporučujeme nechat tuto funkci aktivní.

PROBLÉMY PŘI PROVOZU Problémy aplikace Chip CZ pro iPhony/iPady a Android se většinou vyřeší smazáním aplikace a novou instalací. Často jsou tyto problémy způsobeny zaplněním paměťového úložiště (1 časopis má objem cca 100 MB). Po nové instalaci a přihlášení stáhněte svůj zaplacený obsah. Digitální časopisy a digitální časopisy v rámci kombi předplatného mají podporu: support@burda.cz. Kromě popisu problému uveďte i operační systém, antivirové zabezpečení, e-mail vašeho uživatelského účtu a typ vašeho předplatného/nákupu (název a čísla časopisů).

Přeinstalace desktopových čteček pro Windows a Mac OS. Nejprve zmačkněte ikonu »i« a vyberte »Smazat data«. Poté aplikaci odinstalujte běžným způsobem. Restartujte počítač a po nové instalaci a přihlášení stáhněte svůj zaplacený obsah.

FUNKCE TECHNICKÉ PODPORY Pokud by se provoz aplikace Chip CZ trvale komplikoval (časté padání, zamrznutí, problémy při stahování časopisů...) a nepomohla by reinstalace, je možné využít servisní funkce »Formulář zpětné vazby«, kterou najdete přímo v aplikaci/čtečce v menu. Ta umožňuje ke zprávě připojit i anonymní analytická data (nutno zaškrtnout), která dovolí detailně prozkoumat důvod potíží přímo u vývojáře aplikací.

Předchozí část článkuPokračování článku