YouTube překonává biliony
Statisticky řečeno, každý člověk na zeměkouli zhlédl v loňském roce na YouTube 140 videí. Máme pro vás i další zajímavá čísla o tomto největším internetovém videoportálu.
YOU TUBE
1 000 000 000 000 videí bylo spuštěno v roce 2011
Každou minutu je uloženo 48 h videomateriálu.
Nejsledovanějším videem bylo v roce 2011 „Friday“ od Rebeccy Blackové - mělo přes 170 mil. shlédnutí
Díky tomu získala Rebecca Blacková ocenění „Teen Choice Award“ v kategorii „Web Star“.
30% provozu YouTube pochází z USA.
Nová funkce: YouTube-Slam, vyzkoušejte souboj videí.
50% YouTube videí má hodnocení a/nebo jsou k nim komentáře.
Na reklamu Volkswagenu s dítětem oblečeným jako Darth Vader se podívalo 47 mil. uživatelů - to jí zajistilo 9. místo v roční statistice YouTube.
Kalifornská komediální skupina „The Lonely Island“ vstoupila ve stejném roce do žebříčku Top 10 díky svým 2 hudebním parodiím.
Hudební festival Coachella, který se koná v Kalifornii, byl poprvé vysílán živě na více kanálech na YouTube a nechyběla možnost chatování.
Videa, která jsou sdílena každý den na Facebooku, mají celkovou délku 150 let
Video republikánského kandidáta na prezidenta USA Newtona Gingriche bylo spuštěno 700 000 x - žebříček YouTube týkající se amerických prezidentských voleb 2012 tedy vede.
Každý měsíc sleduje videa na YouTube asi 800 milionů lidí.
10 000 videí s licencí Creative Commons můžete použít v YouTube editoru. Je to tedy legální zdroj videí pro další použití.
YouTube je zodpovědný za 10% celkového internetového provozu v USA.
Každý člověk na světě viděl loni 140 videí.
„Válka bohů“ (Immortals) byla nejsledovanějším filmovým trailerem loňského roku.
Na YouTube si můžete pustit i řadu celovečerních filmů (youtube.com/movies). V některých zemích je přístup k nim omezen.
Více než 500 tweetů za minutu se odkazuje na YouTube video.
V roce 2011 odkoupil YouTube 4 firmy. Mimo jiné i společnost Green Parrot Pictures, která se zabývá zpracováním obrázků a videa.
Hříšníci, kteří nedodržují autorská práva, musí od dubna 2011 sledovat a sdílet vzdělávací videa o copyrightu.
Na automaticky generovaný tweet s odkazem na YouTube se klikne průměrně 6 x.